Friday, December 19, 2008

lepak kt mcd lagi

memang cpt mase belalu..mmg kita tidak menyedarinya.. lilap2 dh terlepas berjam2..huhuhuh. besenyer biler kite tgh dalam keadaan bersuka ria. tul tak??klu mase tgh glak2 leh sampai 2 jam kan2..hehe.tap klu tgh waktu sedih, 2 minit tu bagaikan 2 jam lamanyer. huhuhu..tak caye cbe tgk mase exam, klu paper tu nak habis tggal beberapa mnit jer lag, rase cam berjam2 lamenyer. kan2...tul tak.hehehe..

pepe pun mase yg ade tu gunakan la degn sebaiknye yer kengkawan..hahaha. tak cam aku smalam, melaha jer kejenyer. mase tu kul 10 mLM. aku, keri, zur ngan nasyrik mein ah kad yu gi oh. tu la keje ktorg memalam, tiap2 malam actualli..hehehe.mein nyer mein nyer mein tetibe alarm clock kad hp aku mememkak lagu x-men. ak tgk ah. La dh kul 5 pgi. bygkan bape jam ktorg mein.. truk x,huhuuhu..pastu dh masing2 dh lapa ape lagi lepak mcd lagi, makan breakfast knonyer.hehee melahar gler sampai kul 6, balik, trus smbyang n tdo. aku jenis insomnia. tdo kul 7 bgn kul 9 (ni pn bab bapk aku tpon suh bgn..huhuh ngantok gler). tu je la tidur aku arini. zur bgn kul 12.00 (tu bab ade org ketuk pintu blik dia), keiri ngan naysrik kul 12.30 (sbbb aku yg ketuk pntu blik diorg)..hehehe

tp mase lepak tu mmg best ah dpt luang mase ngan kengkwn aku. mase sem 1 dlu tak smpt nk laha mcm ni ngan diorg sbb sume bg alasan cbuk ngan klas..ehheheee..friends forever u alls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ni nasyrik ngan zur.. naysrik oder jus oren. pepagi buta minum jus oren mase sarapan, cam org puteh plak..hehehhehehe.....




aku ngan keiri aku minum tea a.k.a teh o. haha mahal jer jualnyer kat sini. aku wt sendiri pn leh. takpe la skali skala jer. nak merasa..


ni la mknn yg telah habis dimakan @ dimelantak oleh kami semua..



kitorg g makan kt mcd bangi, yg dekat pkns..lawa la tmpt dia, selesa gak




mc donald..padap pap pa pa.....im loving it!!!!!

p/s : memori mcm ni akan dikenang slalu




No comments: