Tuesday, December 23, 2008

makmal lagi

ha korunk dgr la rintihan hati ni..huhu (rintihan la sgt)..hhee
hari tu yg mase tmn zur g makmal tu. kitorg tanyer ah dia, bape lama agaknyer acara kemakmalan dia akan berlangsung...dia kate dalam 3 jam jer.huuhhuhu.aku ngan kakcik kate takpe ah..ktorg tmn ko, sbb zur tggal sorg ngan doktor dia jer..so tunggu. dri kul 10 sampai mkul 1 pg.

k pastu dia kater skit lg..takpe ah kitorg tmn gak..samai kul 3..aku dh tersenguk2 dh..xpe. demi kwn tunggu gak. layan movie kartun sume, ngan doktor dia siap nyanyi lagu aladin lagi,hehe. tgk2 dh kul 4 lebih...huhu mate dh tak tahan. zur ngan slambenyer amek kein plekat, dok atas kusi, tido..huhu, skali ngan doktor2 dia. tapi sblum tu dia sempat kate kt kitorg, balik ah dlu. nk blk penyer, alang2 dh sampai kul 4,biar sampai pagi.huhu...kawn nye psal. aku tdo, kak cik layan movie..

bgn2 dh kul 6. akhirnya tewas dengan seruan katil, ktorg mntak izin zur nak balik..bapak ah penta. sampai bilik, semayang subuh, trus tido..bgn2 dh kul 2.huhu..truknyer waktu tdo aku..




ni ah rupa lab zur..huhu kengkadang aku kompus gak.. ni lab ker or store..hhaa



dia tgh tekun mencari mikroorganisma dia yang dh bertelur.huhu


'
aku mase mula2 masuk lab, semnagat gler..hhehee. muka segar jer


selepas 4 jam berjaga malam. akhirnya aku ewas dna tertidor jugak (gamba diambil oleh kak cik)


ni muka zur mase mula2 masuk lab



ha tgk dh penatnyer pasal kain pelekat pn jadik



kak cik yg sgt tegar tak nak tdo..huhu



kak cik tgh layan kasino royale

lab zur abis kul 10 pagi..sian x dia..hehhehe

3 comments:

comot said...

seyes aa bejaga dalam makmal..aku dok library sejam pon da rase cm nak jejerit..suspectla korunk..

Afir said...

hahhaaa
serius..siap tido2 lagi..

honeypingu said...

hahaha tegar ye