Monday, December 1, 2008

bulbul dan cita-citanya

pagi ni safwan a.k.a bulbul dtg blik aku...mengaco aku nak tdo jer.hukhuk.......dibuk menghimpit aku mase tgh baring..huhu sakit blakang. klu ringan takpe, ni dh la wrestler kategori heavy weight ade hati nak himpit aku (memain jer la safwan ek jgn amek hati...ko dh ringan la...sikit ). dia siap memekak jer tiap2 kali masuk bilik ni..fyi bulbul ni seorg yang sgt determind org nyer.tu aku leh bg tau ah..dia determine nk sambung blaja 4 another 6 yrs (nk amek bdang kdoktoran) eventhough dia dh ade degrees yg best. hebat x???respek2. sanggup tu..

well sume org dh ade planing utk mase depan.sume dh mula and sdg merancang. almaklumla dh nak abis stadi..one of my friend dia nak wt syarikat sendiri, syarikat perikanan.dia tgh plan cmner nak dpt modal, tempat and pekerja bagai...wah perlu ker nak pening2 skunk??ade plak yang nak bukak butik, ala2 butik pengantin. ni idea si bibir. nak berbisnes katenyer. ok la tu, dia sorg yg kreatif, and pelamin yg dia reka sgt lawa..wa ckp lu...khairi and zur nak smbung master. aku plak???????

huh aku x tau nak wat per...aku tgh penin.wat should i do after grad???nak smbung ker?or nak keje..aku tak tau la nak wt per. akku tak sedeterminde bubul, zur and keiri utk smbung lg blaja...boleh2 tu boleh tapi takut aku tak larat jer. aku tak pandai sgt berbisnes and i am afraid to take a risk...hukhuk coward. and i dont think i hv any skill to help me do anything. aku nyer skill hanyelah berangan..dan berangan..dan berangan. klu ade application form utk jadi power ranger mesti aku dh isi. sebab tu adlh cita2 aku dr kecik..heheeeee...owh please somebody help me!!!!!!!!

No comments: