Tuesday, December 2, 2008

bowling plak

pekara ni berlaku mase tgh2 pekse..haha..nila keje bebudak sn marine. mase tu kitorg ae gap selame seminggu untuk belajar pasal undang2 polisi marin.pekse ari rabu ptg. so pade pagi isnin tu tertimbul la idea gler g mein bowling kt kajang. tgk tu, ttengah pekse pn leh melaha. pastu blier pekse markah rendah, mula la salahkan silabus susah.hahaha bese ah tu.. tapi mmg syok ah mein. 3 jam mein for 4 game. murah plak tu dalam 10 ringgit sorg jer. huhu best gler.4 game tau. mau tercabut tgn. aku malam tu memg skit gler bahu. tak tahan gler..huhuhuh.tapi mmg wotrh it dpr spend kualiti time ngan kengkwn aku.....hehe selain release tensen stadi.. antara moment plg best:

-pabila zur baling bola masuk lein org lain
-setiap kali ijan nak baling and if dayah ade sebelah dia mesti xkan strike punyer or masuk longkang..setiap kali tau!!!!!
-blier bola laju faiz baling asik masuk longkang, tapi liya golek bola pelahan asik strike
-bler aku strike sampai 3 kali berturut-turut..huhu hebat sih!!!!!!!!1
-pmngnyer liya and zur. masing2 2 game.


ni ah tmpt kitorg mein..metro point...murah ja. promosi kut



mereka2 yg terlibat..hehee.faiz liya, zur aku, dayah ijan


bola yg kitorg baling..hehee

malam tu sume org sakit bdn. otot tgn ijan mcm jd pelik, bahu aku sakit, zur nyer kaki terseliuh,sume org sakit2 bdn ah sn cter.hahahaa


kitorg mkn kt kopitia kt metro point yg tak best lgsg and pastu smpt g karoke selama 1 jam..hehe.peghabis duit jer kerje nyer..

3 comments:

@xiM said...

dah lama beb gwe tak pi main bowling..

Afir said...

hehehe..jum nanti aku ajak ko g ek

comot said...

kewl~
slalu tringin nk men tp ble pkir lenguh tgn pas men..aku dok je kt tepi pastu give them high5 after strike++best2!!