Monday, December 1, 2008

bukan rayuan gombal-judika


nak in troduce lagu...lagu piliha aku minggu ini ialah bukan rayuan gombal dari judika..hheeee
best2

bukan rayuan gombal - judika

Duhai kekasih pujaan yang selalu di hati
Aku menunggumu
Engkau gadis yang selalu hadir dalam mimpiku
Di setiap tidurku

Dengarkanlah aku cinta
Ingin aku
Selalu menjaga dirimu
Menemani di setiap waktu

Dengarlah sayangku
Tiada yang lain saat ini
Engkaulah yang ada di hati

Duhai kekasihku hanyalah dirimu yang kumau
Tiada yang lain di hati
Selamanya hanya dirimu

Dengarlah puisi yang akan aku berikan
Ungkapan hatiku
Tiada yang lain yang bisa keberikan
Hanyalah cintaku

Aku ingin menemani harimu
Yang mencoba mengisi rasa kesepian di hatimu
Sampai nanti hanya selalu namamu
Selalu namamu yang ada di lubuk hatiku



so best tak??

No comments: