Monday, December 1, 2008

tag-men-tag

aku telah ditag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terms & Conditions...
1. Listkan rules² ini.

2. Share 7 facts about yourself on your blog.

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.

4. Tag 7 manusia at the end of your tag by leaving their names with their blog link.

5. Link the person who tagged you.

6. Leave a comment for each blogger.
Syarat satu:-
DONE!!!!!!!!!!!!!!!

Syarat dua:-
7 pkre about aku...
  1. ME...........budak tak cukup umoq (mase kecik2 suke melompat2 kelas.cikgu tak marah pun)
  2. ME...........like power rangers..weeeeeeee...aku dh dedikasikan diriku terhadap power rangers sejak sbeelum masuk tadika.. citaku untuk menyelamatkan dunia dari segala kejahtan yang bermahjarela kat dunia (eg. amerika and israel) and serang diorng menggunakan kuasa yang dianugerahkan padaku and menggunakan robot yang boleh aku seru kuar menggunakan jam tangan yang diberi oleh zordon..gogo power rangers.
  3. ME...........like the colour blue. welll ni sumer sbab aku suker kat power rangers biru yang mula2 dlu. sebab name dia and colour dia mula ngan huruf yang same. Billy, Blue (Biru) ranger..ha same kan. power ranger yang lein xde seunik cam dia.hehe 2 bab aku suker waner biru. pastu bab biru melambangkan air, and mase tu ade citer katun kater kuase air tu kuat, so suke ah wane biru..tu lah sejarahnyer.
  4. ME...........have 8 adik beradik, 4 l 4 p..huhu ramai tak. yang atas aku sumer dh kawin and ade family. tinggal aku ngan adik aku jer..huhuhuhuuuuu.my uncle and auntie dh sesibuk suh aku kawin pas abis blaja.motif?????????!!!!!!!!!!!!!!cpatnyer?aku nak keje dlu baru pikir kawin.huhuhuhu
  5. ME...........is ugly, well akuni gemuk, huduh, gelap, pemalas, lembab, clumsy, tak pandai, tak cumel, tak kute,.....bla2...........bla2......... senang cter aku tak selesa ngan diri sendiri and kuarang keyakian diri..
  6. ME...........slalu jer ter/menyakitkan hati kengkawan. i cannot helpit. huhuh ni la perbuatan buruk yang aku x dpt nak elakan. ade jer pkare yang aku wt sbbkan my friend terluka.huhhuhuhuhu all i can say is im veryyyyyyyyyyyy sory.huhuhu
  7. ME...........hate war!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please say no to war

Syarat tiga:-
6 pkra yg aneh...
entah ORG KATE AKU ni cam budak skema jer......sjk skolah lg aku dpt title tu.huhkhuk

  1. ME...........love to sleep on the floor. x suke guna tilam..lagi keras lantai lagi best.pastu sok pagi mesti sakit blakang
  2. ME...........suke tgk org yg pakai cermin mata..consider them as cute.huhu
  3. ME...........suke berangan jadi power rangers...pastu berangan ade kuasa leh kawal air...
  4. ME...........suke lompat tetiber kat dalam bilik bler tgh sensorg2
  5. ME...........suker cakp sensorg
  6. ME...........suke mein dgn makanan sebelum mkn.cam mein korek2 nasi tu la.(tgh cuba kawal)

ade sape tau lagi tak ap yang tak kene nga diriku ini???


Syarat empat:-
nak tag sape ek.cam br first time wat nak tag sume org leh x??
.tag ur it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


rijelllllllllllllllls
ku seru waris suh tag ko malam ni yeah!

nunu
the a.h.s.(adventure of hanibal son) chronicle continue.heheheeeee

safwan 19+21
kepelbagaian personaliti dalam satu jasad yang besar

bibir
org yg suka ucap slamat dkt cinta tak kira ptg siang and malam

faridian
tetiap hari kira sperm tikus..huhuhukkkkk sian

enigma shidee
kwn lame kt tbs, mestiah nak tag

serena
well she is my coursemate..heheeee.tag ur it



Syarat lima:-
Aku ditag oleh------uyen the rain dear

yen-yen rain deer

Syarat 6:-
will be done kejap g

1 comment:

oyen said...

i taw another quirks...
suke mengabaikan msg..
muahahahah!!