Monday, December 1, 2008

karoke tak ok


harini aku g jenjalan kt kajang. aku br sampai kt ukm arini tapi trus g kuar. tension. bab per? sbbab tetibber jer kerja utk final projek aku kene tangguh sbb hal2 teknikal yang tak dpt nak di elakan. huhuh. it s*&%. so aku pn kuar ah ngan zur and dayah. first g mkn lunch kat azura kat shell. tak lalu gler nak makan (tpi abih gak huhuhu)........pastu kuar ah idea merepek and gler (akunyer idea ah) trus la kami brangkat ke Kajang g karoke.huhuhuhuuhu..srunut g ler. 3 jam. dr kul 1 lbih sampai kul 4. nyanyi sampai sakit tekak. mane taknyer. sume taknak ngalah, amek lagu ala not tinggi cam celine dion, mariah carey and zaiton sameon. mak aih pecah nak tekak nyanyi td. dh la minum air sejuk (amaran minum air sejuk dan nyanyi not tinggi boleh menyebabkan anda kehilangan suara).

List lagu yg ktorg pilih dh la bnyk gler. aku nyanyi lagu kak nita, huhuh sdap plak bunyinyer.heheeee...pastu mula la memilih lagu merepek cam kerepek. lagu mas idayu la (boleh la boleh & cintaku 100%)..inul (goyang inul)..pastu lagu a to z (itik gembo2).mein ambik jer nak menambah panjang list lagu yang akan dinyanyika....pastu melantak terjerit2 cam org gler and jakun.hahahaa..srunut nak mampus. pastu smpat gak nyanyi lagu azura..hu bergetar peti suare aku.

aku g karoke serius nak hilang kan tensen...bapak ah best. klu nyanyi lagu jiwang pun mesti lagu yang tarik habis tinggi nyer. tak mein ah lagu pelahan yang cam x mencabar vokal dan kekuasaan anak tekak.heheeee....aku ghase anak tekak aku dh lebam kut sebba nyanyi td, nasib baik tak sambung 4 jam, klu x mahu terkeluar anak tekak ni.

Slalunyer kot aku ngan zur g karok, lagu pembukaan mesti lagu one sweet day (mariah carey)hahaa. tapi hari ni x de plak bab dh busan asik lagu tu jer...hari ni start ngan lagu mila af5 plak. pastu lagu gareth gates pn masok sklai..banyak gak lagu yang disumbangkan td, tapi yg paling sumbang skali lgu aerosmith la. lebih jeghit dr nyanyi hahaa.. sambil nyanyi minum air yng boleh direfil sampai berkali-kali. tu yang tandas jd tmpt kunungan popular setiap setengah jam lepas nyanyi. al maklumlah tambah dengan kuasa tekanan semasa menjerit not tinggi, sejuk aircond lagi ngan pundi kencing yang penuh.. mane tak terkencing2


pepepun best gler td. puas hati merelease tension.heheheeeee..nak karok g!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: