Monday, December 29, 2008

tag nak dkt akhr tahun

..tagged by rijal’s….

La nk dkt akhir2 tahun ni ade gak kene tag ….igt dh abis mein dh k,k, aku cuba jwb
Citer pasal 7 ciri wanita/lelaki idaman ...7 jah!!!?. Aku punyer list cam banyak jer...huhu (wah demand sgt)

7 ciri pasangan Idaman Anda :

1. sekepale dgn ku..huhu br best layan kepala otak sesame..
2. pakai spek (ni kira bonus ah..huhu.leh plak) and suka menegur kearah kebaikan.wah
3. melihat dan menerima aku seadanye (wah gitu..humble la kononyer)
4. berperwatakan gadis melayu yang ayu tetapi suke gelak and wat lawak bodo..huhu
5. gelak dia mesti kuat (baru x sunyi bila dok ngan dia)..hehe
6. manja dan xkan kepala angin (aku kurang senang ngan org camni, gelak2 tetibe
marah-plik)
7. selagi aku leh terima dia nyer sikap yang tidak sampai level aneh amat sgt, ok je...
(aku suka yang jenis being different and being diri sendiri – jujur gtu).

7 jenis pasangan Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :

1. yang slalu jual ikan (sell-fish)
2. yang Terlalu Ikut Peredaran Udara (TIPU –not being herself)
3. yang tak leh tolak ansur
4. yang terlampau emosi – skit marah, skit2 mrajok..penat ah..huhu. kengkadang tu leh
je aku pujuk, cam comel la. Tp klu dh 24 jam asik mcmtu, tk cumel pn..
5. yang ala2 seksi tahap dewa org yunani (kain tak cukup nk kover bdn)
6. yang rambut warne warni
7. yang Camba (= cam bagus sgt jer, cam baik sangt jer, cam balik2 pasal dia)

7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :

1. berdebar-debar. Tak tau nk start conversation camne and body language camner. Tu
tak kene, ni tak kene..sume kene perfect..wah cam nak jumpa menteri..hehe
2. hepi bler Nampak muka dia..srunut dia nk jugak jumpe aku, pacal yng hina ini.
3. teruja – sbab dlm hati ade macm2 perasaan hndak diluahkan, nk ckp bahwa aku cinta
padamu la, aku sgt syng kamu la, tapi x dpt sbab sgn..hehee (aku bace lam
majlah..wah2)
4. sengih – sebab dia wat lawak, and aku tak bape nak paham lawak dia ape..huhuhu,
tapi sebab dh suka gelak kan jugak
5. perasanan nak mengade-ngade ngan dia, mula la nak merajuk la mintak dia pujuk bli
aiskrim la, pastu jeles la dia pandang org lein la..ala2 menggelitat gitu
6. lega – terubt rindu ku padanyer (wah cintan habis ni..haha)
7. cemas – sebab duit sengkek tapi nak gak bwk dia g makan tmpat memahal, takut
takde duit nk bayar.tpi syang punyer pasal ku turut kan jua...hahaha

7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :

1. bukit dkt sepang, blakang KLIA..lepak2 tgk kapal terbang.
2. kg ku or kg dia…mengenang memori indah sewktu kekanak
3. tmpt yg dia nak pegi (dkt semenanjung Malaysia leh la kut)
4. tmpt first time kitorg jumpa (ntah nk wat pe ntah kt ctu)
5. bgnan paling tinggi kt malaysia
6. masjid (???)
7. rumah idaman (ala tmpt rumah tgh construction..haha)

7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :

1. teddy bear – sebab aku suke teddy bear gak
2. keronsang – menggalakan dia pakai tudung..hehehe
3. kredit @ topup – klu takde susah nk msg
4. karipap and kuih keria – sebab sedap, murah and mudah didapati berbanding cokelat
5. al-Quran – galakan mengaji, cinta yang terjalin kerana Allah, insyallah berkekalan
6. sweater – takut dia kesejukan..
7. organ – paparu, ginjal, jantung

7 Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :

1. insan bernama kekasih – unic
2. chori-chori chupke-chupke
3. because you love me – celine dion
4. karena wanita – ada band
5. when you look me in the eyes – jonas brother
6. sehati dan sejiwa – nurul dan ajai
7. nubhan – ada untuk mu

7 Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini :

Wani, shidee, nuar kerdil, nuar zone, nuar nunu,farid, sefulzal

2 comments:

oyen said...

*ehem*
7 jenis pasangan Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :

no 2. yang Terlalu Ikut Peredaran Udara (TIPU –not being himself)
.....

HIMSELF???

*ehem*

Afir said...

huahuahuahua....
bru perasaan kesalahan penggunanan kata ganti name..huu tq oyen..

tu la bodo bi tapi nk tulis gak lam bi..