Tuesday, December 30, 2008

jumpa kawan lame

hohoh srunut sgt..25 hrbln haritu aku and sedikit kengkwn aku tlh wat reunion kecil-kecilan atas permintaan aku..hehe bukan wat pe sgt pun, just lepak2 jer and borak2 sambil makan pizzza, aku request sebab ari isninyer diorg wat reunion reramai aku x dpt dtg. so tu yg wat lagi skali hari kamis hari tu...serunuk jumper kengkawan lame aku...citer2 sal diri sendiri and wat happen to our life... mmg aku rindu kengkwan aku mase sekolah dlu..hope bler reunion lagi skali aku dpt jumpa diorg lg..


ktorg mkn pizza kt tampin


meh kiter tgk sape yg terlibat:



nuar a.k.a insan kerdil..hehe dia skunk ni pelajar fakulti pendidikan kat ukm..satu u ngan aku jer pn..dia merupakan bekas ketua tingkatan 3 arif, dimana aku adalah penolongnyer (aku merupakan satu-satunyer penolong ketua tingkatan yang berjantina lelaki yer mase tu..huhu) mase tu adela zaman kegemilangan ting 3 arif...slalu menang kelas terbersih..

ha laki dpan ni namenyer zahid a.k.a darkone(tu name lam frendster dia)..huuh. dia pelajar UiTM kt jengka pahang jurusan insurans., so sape nk bli insuran leh carik dia.haha. haritu dia buat diploma, skunk sambung ijazah plak. salute ah ko zahid. dianyer konvo bulan 5 ni utk diploma dia..plan nk g kut nnti..kene tanyer wani camner..dh la dok satu kampung ngan aku (x kampung pn satu pekan la kate)...dia ah slalu aku jumpa bler balik umah..kepala dia layan gak ah ngan aku.same2 minat tgk movie yg didownload

yg blakang cam amoi cina mualaf tu (hehe memain jer) namenyer ammi @ ammiratun. dia pelajar Uni Malaysia pahang.. ha dia ni amik jurusan sivil engineering..wah kemain lagi tau. so sape nk wat umah ker, longkang ker, or pepe yang perlu dibangunkan leh ah cari dia ni..ami ni satu spesis ngan aku, kitorg bdk yang suka lompat-lompat kelas (cikgu tak marah pun mase kitorg lompat tu)..so kira kami ni kekurangan umor berbanding batch kitorg ah..haha.


ha ape ni??skandel ker..haha wani sila jawab..

ha yang pakai baju pink tu (pink ker??), gadis ayu tu namenyer wani @ comot..dia pelajar UiTM kt kedah jurusan pengurusan maklumat. so sape maklumat diri yang tak terurus atau ade sesape yang nk bercita-cita nak bukak perpustakaan tp tak reti nk urus, leh cari dia ni.hehe. pengurus maklumat paling berjaya..dia ni rasenyer bekas ajk kecerian kelas ting 3 arif dlu..huhu. mmg kreatif orgnyer..

yg baju hijau tu pulak ialah aziz @ gaban terbang (nme lam frendster)..huhu..dia ni paling tak expect akan hadir..bab dia ni belajar kt korea kos engineering..srunuk gler jumpa dia, mane tak lame dh tak nampak mukka .hehe..dia masih seperti dulu, borak ngan dia mmg layan dengar dianyer citer..lwk si..haha.. owh dia dh cerah skit sebab dok tmpat sejuk (dia kater ah, aku rase cam tak ubah jer..haha memain jer aziz)



p/s : for all kwn aku yg dtg ari tu thanks sesangat. aku mmg rindu gler nk jumpa korunk..huhu..frends forever tau...sorry klu aku ade wat benda yg korunk x sng org tersilap kate ker..aku just bergurau jer ek..hehe

No comments: