Tuesday, August 10, 2010

convo..convo...convo

ok i knwo sume sebok ngan post slamat berpose....

but minggu ni aku nk post sal convocation..sat jer..

minggu ni mmg sadis bagi aku bab...
MOST OF MY FREND DH KONVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOB SOB SOB

Wateva...tahun depan aku lak...(leh x bunyi ayat macam menyampah jer kat diorg..hahhahahaha)
takla, guys..just nk ucap tahniah n congrats on finishing ur study in ukm..its a succes that u will bring throughout ur life

4 my batch, byk yg convo utk master...so choose ur pathway correctly, korg dh lebih bijak skit (skit jaaa...xbyk pon..muahaha) dr bdk undergrad..so keje mesti gempak nnti. dh keje besar jgn lupa aku yg lom konvo lagi...bg yg baru grad untuk degree...tahniah, dh 4 thn korg berstruggle kat cni..msti konvo korg lebih bermakna.well done sebaba dpt bertahan

4 my junior..congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xde ape yg lebih sronok melihat junor2 aku berjaya menggenggam ijazah (wat!!!!ape jenis ayat ni, mcm bapak2 sgt..gerli gler..muahahhahaha)


FREINDS 4EVA


p/s : minggu ni berhabis duit beli bunga jer keje nyer...but hadiah konvo masih byk lg..adeh

2 comments:

tengku_fir21 said...

beli bunga 1 jambak tapi bunga sorang sekuntum
hahaha.. ;)

Afir said...

wow!!!!aku x penah terpikir lak nk wat camtu..asala la x bg tau aku awal2...huhuhuhu