Sunday, August 8, 2010

aduh!!!

huhuuhhuhu..hari ni ade cter menyayat hati..mau dgr ker?? mmg ah x leh nk dgr..korg kene bace br leh tau..muahahhahahaha - motif gelak, dh la tak klakar pown..duh..

nk dijadikan story, hari ni punyerlah smgt bgn awal dgn harapn hati kecil ini bahawasanya "aku ingin mmbuat lab dgn bersungguh2 pagi ni". so bertolak la aku dr umah sewa ku yg indah pada pukul 7.30 (hameeekkk...7.30 ok)..antara reason leinyer aku bertolak awal adlh utk mengelak jem....tp terkedu sat bler tgk jln ke ukm pg td..xde la jem mane pon..lengagang jer..hampeh tol la.heii!!!mane pegi sume org!!!time aku rajin x nk plak sume org bangi ni guna jln pgi ukm..time aku tak rajin sume pakat2 bwk kete n penuhkan jln kan!!!1adkh mreka sume dengki ngan aku???hmmm........(motif fir - ko hengat ko sape..??!!!menteri besar?)

pe2 pown..sampaila aku kat lab pd pukul 7.45..dh bajet dh lab x bukak lagi..hmm.. xpe2 aku g ah kafe lu.. bli air te-o then dok lepak bukak jurnal (padahal sbnrnyer eksen kt bbdk2 undergrad konon aku plaja master berjaya laaa...hahhahah)..dok tunggu tercangok bace jurnal sorg2 kat kafe cam org gler n prasan bagus...aku pura2 baca jurnal sampai la kul 8.45..tak2 penah aku wat prangai bace jurnal sampai sejam, besenyer 15 minit pon aku dh ngantok..gigih, belagak nyer pasal.


neik lab, prepare2 barang trun ah g makmal besi kat fizik tu....dgn konfidenyer mntak abg lab tu ajar camner aku nk grudi besi.. (jgn tanyer nape aku kene grudi besi..tu keje lab aku, mls nk explain). lps dh tau care aku grudi beik punyer, lepas satu2...,wah sume berjalan lancar

k time nk kemas2 ni, diakala semuanya diambang germbira, sdg aku cuba menanggal mate gerudi tu...tiba22

zasssss.....

tgn ku dgn selambanyer n tanpa rase ragu2 atau syak wasangka, menggeserkan kulitnya pada mata gerudi itu tanpa meminta izin dari aku...apekah boleh bergerak sesuka hati tanpa kerelaan.. (ok gerudi tu x berpusing yer..xperlu nk berdrama tgn aku kene gerudi skali cam besi..just calat jer)

mula2 cam xde pape..then aku lihat di hujung mater gerudi tu ade mcm helaian kain di hujung matenyer2..ghupe2nyer itu la kulit aku yg bru jer tersiat td..huhuhu apekah ngeri. bler cek tgn darah dh start mengalir cam air terjun kot...

but korg tau ape yg aku risaukn mase tu,"jgn la ade org lein nmpk..nnti kene maki"..hoit jadahnyer org nk maki ko klu dh luka..mengong gak aku ni upenyer..maybe sebab darah banyak kuar n darah x sampai kat otak..tu yg tingtong tu.,..

aku lari neik makmal mikrob amek handiplus, then trus x de mood nk wat lab..dok lepak mein fb n ym, pastu aupdate blog



sedih x citer aku ni.....????




mcm ni la keadaan aku td...huhuhu..ngeri



2 comments:

Unknown said...

hahaha...ko drama lebih la beb...

*tahniah sebab tangan masih selamat

NUke_Rude said...

hahahha. lama tul aku x singgah blog ko ni.

bebaik wat lab fir.