Wednesday, January 14, 2009

kuih 'keria' big apple

hai..lamenyer tak mengupdate blog...huhuh.nk kate bz tak sgt
cuma banyak bende tgh bermain-main, berpusng2 and menari2 lak disekitar aku skunk..heheh banyak sgt distraction, kurang gagah untuk aku menangkis serangan distarction2 ini daripa menggangu aku utk menulis blog..haha (malas je benarnyer, tapi cuba gak dgn jayanya utk menyalahklan keadaan semasa hahahahahah)..

k sempena aku ade semangat balik nak menulis blog ni aku nak berkongsi saat2 manis aku bersama-sama kawn2 aku menikmati makanan manis..heheheheheh..same2 la kita dijangkiti kencing manis..huhu

rijal la dia beli donut (klu arwah nenek aku mesti dia cakap kuih keria..haha, kuih keria pn boleh. dunkin donut jual kuih keria wei..) pastu ajak kitorg makan reramai. saje jer nak bg bdn aku yang gemuk bagai ni bertambah chubby sampai meletup kan. rijal mmg sengaje...huhu

tapi peppe pun thanks rijal ek..sedap plak kuih keria ko tu..huhu...



kuih 'keria' yang rijal beli tu dtg dari big apple..huhuhu..rajin plak nak membelanja org..rezki2


ni la keria2 nyer..hehhe.. dh tak hengat name dia pe bab cam pepelik pun ade gak (sbrnyer name dia senang jer, just saje nak carik alasan sbb tak tau nak eja name keria2 ni)...nampak sedap kan..jemputlah makan..sek fan

wei hello...ni bukan kek hari jadi k..takde lilin pun kat ctu nak tiup2 bagai..hahaha..ni gamba oye tgh menikmati dgn asyiknyer aroma keria yg dibeli rijal...huhu

ni la rijal..huhu thanks for the keria k....hahaha

p/s : malam tu gak tertubuhnyer kumpulan gangstarz ktorg..huhu.. nak tau pe citer group ni,,nnti ah next blog aku bg tau ek..huhu tunggu....................

1 comment:

oyen said...

kueh keria itu sangat lazat!
NYAM!!

p/s: huduh.