Monday, January 19, 2009

kelas ku

hari ni g kelas..wah ngantok sungguh mase lam kelas pengurusan pantai td tak tau nape..mate cam dh nk tertutup rapt dh bab tak larat sgt..hukhuk...sib baik hp asik vibrate penug dgn msg2 ntah pape dr kengkwn lame aku..aku pn layan jah..ble sdg mereply msg, mate ku segar bugar, satg bler nk pandg jer skrin dimana trpampangnyer tulisan nota2, huh..berair2 mate bab mengantok dgn tetibe. tambah lagi ngan sore prof othman yang ala jejaka 60 an ..huhu layan nk tdo jer....

klas 2 jam. aku dh cam resah seperti anaelida (cacing) yg sdg dipanggang diatas bara api huhu. kejap2 tgk jam. so sambil mengisi mase lapang mase tgh busan2 tu aku mensnap gegmbr kwn2 aku yg lein yg tgh tekun plak stadi..gigih sgt kan..hukhuk.kan bgus aku segigih tu.


gigihnyer stady waktu ttghari bute ni...aku dh 4 5 6 7 8 kali menguap dh..huhu.


prof tgh cbuk ngajar. satg dia tetibe tegur aku nape aku pakai sweater terbalik cam mat2 moto..huhu puleks dh..terkezut aku. lawk jer prof ni

ha tenung la dpn tu......ghajin plak korunk hari ni..huhu

No comments: