Sunday, January 4, 2009

tahun 2009

lame dh aku rak update blog ni....semenjak tahun bau menjelang cbuk skit uruskan hal2 tahun 2008 yg tertunggak..hehe.well, tetiber plak bende2 dtg melimpah ruah sampai overspill lam kepala otak, penat pikir camner nak selesaikan..huhuh


well pepun nk ucap selamat datang tahun 2009, as usual la kene la ade lagu pilihan mnggu ini.hehe...minggu lepas bler cek2 balik blog aku, lupe plak nk wat lagu pilihan minggu ini..so sekali lagi la, minggu ni aku akan ltk 2 buah lagu pilihan..erm lagu per yerk yg best nak ltk utk mengimbau kembali kenangan 2008 and nk ucap gak selamat dtg kt 2009

haritu aku ade dgr lagu dari afgan seminggu sebelum 2009 menjelang (padahal lagu tu dh lame kuar...memang tak up to date lgsg aku ni pasal lagu2 baru.haha)..mula-mula cam menyampah gak lagu ni, but then kali ke 2 dgr, wah layan gak ah.. bagi aku lirik dia menceritakan bagaimana seorg yang menghargai percintaan. bagaimana cinta itu memberi peluang kedua kepadanya..well sgt berkaittan ngan kehidupan aku sbnrnyer sepanjang 2008, betapa banyak peluang telah terbuka utk ku membetulkan kesilapan lalu..cinta ug dimaksudkan xkan terhad pada cinta antara kekasih, tetapi cinta terhadap sahbat, teman, my parent adn family....and many more....

aku dh alami bagaimana menerima cinta teman baru, belajar menerima cinta lama sebagai rakan baru, kehilangan kasih seorg teman. dan sepanjang tahun merasa disayangi oleh family ku, rasa cinta yang takkan kurang walau sedikit pun..thanks mak and abah, along, kak ngah, alen, kak tih, achik, kak yang, fatin.....love korunk slalu..

so again thanks to cinta, because it make my life in 2008 very meaningfull....terima kasih cinta.


Terima kasih cinta - Afgan

Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu



selesai utk lagu 2008, wat about 2009???...well tetibe decide biar ah la dlu..aku xnak terlalu mengharap sgt utk 2009..let wait and see where time will take me ok..hehe..but until now, looks like so far so good..aku just doa and akan usaha so that 2009 will become a great yr 4 me,,

1 comment:

Anonymous said...

You can always hire a private detective tocheck that number for you. [url=http://www.mr-reversephonelookup.com/]http://www.mr-reversephonelookup.com/[/url] reverse phone lookup The reason for unavailability of the database is the decision of cell phone companies to safeguard the privacy of their millions of customers. http://www.mr-reversephonelookup.com/