Tuesday, January 6, 2009

haidiah tahun baru kedua

hadiah tahun baru aku yang kedua sgt best..hehe..

first day di tahun 2009 hari tu, aku telah berjumpa dgn idola aku sejak kecik..wah harapan aku termakbul akhirnya utk jumpa diorg secara berdepan...sgt seronok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akhirnyer setelah 20 tahun menunggu baru la berkesempatan nk jumpa..nak tau aku jumpa sape??..meh tgk gamba diorg..heheeeeeeeeee




ni la dia...the power rangers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!srunuk dpt jumpa diorg
tp yang diorg ni version power ranger mystic force..huhu janji power ranger..aku on jer


ni power rangers merah..klu ikut citer ni name dia nick..kira cam ketua ah. mase dia mula2 dilantik jadi power rangers dlu, dia tak caye pade magik ni, tapi at last dia lah yang mempunyai kuasa yang hebat..elemen api and haiwan mistik dia ialah firebird



ni name dia madison, kali ni skali lagi power rangers birunyer pompuan jugak. sebelum ni dalam power rangers ninja storm, wane biru pon dipegang oleh pompuan name tori...well madison ni ala2 pompuan baik gitu yang lemah lembut and gemalai pastu cring terhadap kengkawan....elemen air dan haiwan mistik dia adalah ikan duyung
(mermaid)



yang green ranger ni plak name dia xander..huhuhu.. dia ni jenis ala2 aristrokat gtew.. charming and manis mulut bila berbicara.haha..dia ni bler bercakap cam ade slang, aku rase slang australia (dlm citer tu la, kat pentas ni, xde satu pn power rangers tu besore pun). kose dia
leh kawal tumbuhan haiwan mistik dia ialah minatour(ntah pe kebendenyer ni tak tau la aku)

ni name dia vida (haha name nk ala2 diva kan..huhu)..dia ni
wane jer pink..tapi perwatakan dia ganas..first time dpt kose dia menyampah ngan wane pink ni..huhu...,taiko tu.ganas gak ah prangai cam tomboi walaupun dia pompuan. dia ade kose wujudkan angin punting beliun and leh ubah2 bentuk (cam mystique lam x-men)..dan haiwan mistik dia ialah sprite..


name rangers ni ialah chip..dia jer la satu2nyer power rangers yang sagt percaya pada kuasa magic yang ade dlm diri diorg..dia jugak yg paling seronok mase dpt kuase..huhuuhu..cip ni ade kose dia leh kawal cahay dalam pelbagai bentuk and haiwan mistik dia adalah mstik thunderbird..huhu


aku kene berterima kasih kat faris bab dia yang bg tau aku power ranger akan dtg ke mines mase 1 hrbln haritu..seronok tgk diorg perform, walaupun yg tengok tu hanyelah bebudak umur lam 4-10 tahun, aku sorg jer yg paling menonjol dok kt depan tu..hahahaha......tak kesah layan. tapi sayang, diorg xkan bwk pelakon di yg sebenar, sume fake jer..tapi takpe, dpt tgk pakaian pun jadi la.,,.,huhuuu..ni la hadiah tahun baru yg best buat aku...