Saturday, May 2, 2009

Owwwww.... I aMmmmmm so hepi

sile percaya
sila believe
sila yakin

bahawasanya tomok dh jadi jutawan...wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tahniah tomok..gogogo tomok..haha\

entri berkenaan oim (one in a milllion) hari tu. And tomok mng pertandingan tu mengalahkan dua lagi finalis, aweera ngan ester..huh hebat ah tomok.

aku bukan lah pe,inat kipas susah2 mati oim mahupun tomok (dulu mase dia ngan newboyz lu minta la..haha..please believe it..lagu faverit plak sejarah mgkn berulang tu), tapi oleh kerana kesaikoaan kak cik dan pengaruh anasir2 liar opiq menyebabkan aku tersuka plak tgk tomok nyer persembahan..ish2



ni la dua makhluk yang sentiasa mempengaruhi minda aku dgn anasir2 yang bukan2..ish2....atas tu opiq, bwh ni kak chik





tapi sebenarnyer malam tu nasib tomok bagaikan telur di hujung tanduk (apekah bermadah2)huhu. dia sbnrnyer hampir terkeluar, tapi nasib baik malm tu diorg amik 3 finalist, xkan 2 org sperti tahun2 lepas..lagu pertama dia sgt best gler persembahan, and lagu baru dia dia bawak secara santai jer. syafonaz ngan paul moss pun kater, mlm tu, pentas adalah milik tomok...cayalah!!!banding ngan ester and aweera, persembahan diorg ok, cuma xde kegempakan jer, tp lagu baru ester tu best gak....suka2.

tp seriusly malam final tu mmg best gler persembhaan tomok...x caye??sila ke youtube yer untk menyaksikan persembhaan dia...fuh gempak.. adik aku yg bukan peminat oim pn leh terlopong tgk dia nyanyi..malahan pn siti rahmah@mak aku@mem besar umah siap memaksa kami mengundi tomok menggunakan kredit kami semua krane kredit dia dh habis..tu baru first time yer mak aku tgk oim, sblm ni x hingin lgsg dia bukak. satgi mase tomok wat persembahan, wah bukan main puji lagi...huhu..tomok, apekah yg telah ko lakukan pade pn siti rahmah??report ngan mr nawawi...

peppepun tahniah again wat tomok!!!!!!sejarah mungkin berulang....


muka tomok dikala masih suci n didalam boy band..ahaks..suatu mase dlu, aku peminat dia ni, tap sampai satu tahap, aku trut menjadi pengkritik tetap muka n sore dia yang sengau mase tu...huhu..


mari lihat tomok skunk....jengjeng...





wah...beza bukan.. ape yang paling beza??..rambut and style..berat bdn x kut..hehhe...smart lah style dia..opiq dh saiko kater dia hensem n kacak..leh la trima kut..huhu..adik aku kate muka dia dh ade iras2 orlando bloom plak..huh???is it????????????????????!!!!owh


p/s : hmm pasni mesti isma mng akademi plak..hehhe..bergumbira la keluarga tomok..haha

2 comments:

Unknown said...

omg? orlando bloom?? muehehe... gambat yg last tu, ader la nmpk cam orlando bloom sket..

Anonymous said...

haha. jap2. yang aku xpaham, nape pic kami ber 2 sgt damn besar??? adakah sgt berslah hga ko addict kat sej mungkin berulang? cis