Sunday, May 3, 2009

dinner uo ku yg dh lapuk


aku tak tau la ape motif entry ini dilakukan..tetapi yang pastinyer..entri ni spatutnyer dh lame aku wat..huhu

ala saje jer lambat, psl malas..(x mampu nk bri alasan lain..isk2)..ni entri berkurun aku psl dinner uo..huhu..kejadiaan dinner tu pn aku tak teringt bler ianya berlaku..huhu..tp yg pneting semua ahli kelab keponza mmg pakai meletup2 mase tu ek..hehe

tp sayang, ade byk perkara kureng@mmg x best lgsg berlaku..hhuhu..antaranya :

1-tmpt duduk kitorg yg cam lahar. apekah didalam peta sal mnunjukan tmpt meja kitorg sebelah red carpet. satgi aku masuk, tgk2 meja kitorg terperosok n tercorok di bhgian tepi dewan. owh sungguh x best ok..

2-tempat n tema. apekah tempat nyer menjadi sempit...aku tak paham langsung..???za'ba yang ade ramai pnduduk tu aku paham la nape dwn dia sempit,this is uo ok??what happen..nape ruang jadi sgt camba..huhu...mati selera nk mkn walau sgt lapa

3- mknn..sila nangis ok,,cam tiap2 tahun dinner kat semua kolej pn akan berlaku perkara ini..tak cukup..food dia mmg x bape nk masuk ngan selera aku..

4- persembahan..omg!!!apekah aku berada di kindergarden...ade org wat koir (klu nyanyi lagu best2 x pe gak, ni nyanyi lagu nursery rime "doo a dear, a female dear.."), coral speaking (citer pasal malaysia..what??!!!aku ni foreigner ke x tau yg roti canai and nasik lemak tu mknn org Malaysia),slide show yg lgsg x formal and gimik persembahan yang hanya ade lampu2 berkelip2..tepuk2..dh la org pnts cam kelam kabut..owh bygkan mase tu aku mmg x larat nk pandanh segala bnde yg berlaku kt pentas tu

5-penyampaiaan hadiah yg sgt kelam kabut, penerima tak bersedia untuk menerima hadiah, and cam takde org arrange sape yg akan naik next..huhu

..and a lot more yg menanmbah kan ketakbestan malam dinner tu..sedih igt malam tu nk hepi2 bab dinner terakhir keponza bersama-sama, but..ish2

pepepun diri kitorg sendiri yg wat dinner tu enjoy, org wat persembhn kat atas pentas, kitorg semeja wat sesi fotografi pleks..huhu

enjoy our picture momment..huhuh








p/s : aku pakai balik baju apek tu..but tanpa topi dia ek..huhu..so x de la nampak cam apek sgt..past dinner kitorg g epak mcd...mkn2 n melaha ..tapi semua cam ngantuk so, balik la awal..isk2

1 comment:

Anonymous said...

pic bob xbersedia g keh.tsk3