Thursday, March 26, 2009

pssstttt...

psssttt...

bunyi yg dihasilkan tuhan itu indah...tanpa perlu kita sebagai manusia untuk mengubah atau menoko tambah

bunyi yg dianugerahkan oleh tuhan itu indah bila disambung menjadi lagu yang menenangkan dan mendamaikan jiwa..

bunyi yg diciptakan tuhan itu menjadi indah jika didengar kene pada tempat dan masanya

tapi sesetengah manusia itu alpa, sesetengah manusia itu tidak mengerti keindahan ciptaan tuhan, kerana

dgn suka hati dan suka rela kentut merata-rata..

wei bunyi pssstt kentut tu dh la xde melodi, off tempo, slalu jer dalam keadaan dengar and x dengar. tapi bila dpt dengar, bunyi cam machine gun, bom, sume kuar..siap tokok tambah lagi dgn haruman ambi pure dr usus besar...



Pesanana dr kementeria Alam sekitar : TLG JGN CEMARKAN UDARA KITA DGN KENTUT ANDA, SAYANGILAH NYAWA ANDA DAN ORG TERSAYANG, BERSAMA MEMBANTERS JENAYAH...!!!!!!!!!!MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA. TERIMA KASIH..AFUNDI AISYAH!!!!!



knetut berapi...ini lagi berbahaya...adakah opiq boleh kentut begini..ermm....


KENTUT MERATA-RATA MERUPAKAN SATU JENAYAH....ELAKAN DIRI ANDA DARI TERJEBAK DENGAN PERBUATAN INI.

6 comments:

alhaqimi said...

apehal pulaks!

idazafri kamil said...

tak leh kentut merata rata ke?
erm...lepas ni kentut tadah dlm plastik pastu buang dlm tong sampah eh.

honeypingu said...

hahhaha..pesanan penaja adalah khas untuk opiq n te.2ekor mkhluk tuhan yg mampu kentut lebih bil, lebih masa, lebih tempo, lebih ruang, sumenye lebih sambil tersenyum jengkel.urh.aku supot saranan kementerian!

Afir said...

thanks pade yg menyeport saranan kementeria..

cdgn kentut lam plastik tu pn akan dipertimbangkan

oyen said...

eeww!
BERRRAAPPIIIIIIII!!
BERRRRRAAAASAAAPPPPP!!!
BERRRAAAAAA***

<---mcm la beliau tak kentut.
ahaks!

kyre said...

aku sgt stuju bhawa opiq sgt hebat dlm membuat kentutan naga yer...kentut verapi gitu (selain dari sendawa naga)..