Tuesday, March 17, 2009

wargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
akhirnya aku dpt line internet......huhuhuhuhuhuh..

blok aku x dpt line internet, so macam2 keje tertangguh..hukhuk. tu yg blog tak berupdate sampai 10 hari, kate opik yg menjadi peminat setia aku nyer blog..hahhahaha).

k 4 u alls yg tertunggu2 tulisan blog i, sat na.... nnti i tuliskan. byk bende menarik berlaku, sampai tak tau nak tulis camne, bagi aku sort out dlu..heheheh...

kpd semua org yg mentag, meberi aku anugerah, dan menyapa aku selama ini didalam blog, and aku wat cam x layan, sory, xkan salah aku, salahkan internet..hehe (xkanyer x leh g cc, cume mls nak byr..jimat2..huuhu)..

nnti kan kepulangan afir..

1 comment:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

uih, kemain menjerit dier...ekeke...slamat berblogging smula ;)