Sunday, February 15, 2009

kemana mereka menghilang???

siang tadi banyak gler aktivit aku..kira penuh la jadual aku hari ni. cuma ptg jer cam rehat jap bab dh letih sgt..hehehe..

pg tadi pegi program kebolehpasaran ukm utk pljr final yr ukm jurusan sains n teknologi, perkomputeran, perubatan and kejuruteraan...2 hari plak program tu smalam n hari ni. smalam aku g stgh hari jer bab dh x larat sgt. Pastu td janji nk g penuh n stay sampai petang. akhirnya : GAGAL. balik gak bilik tghari tu.huhu..lemahnyer iman nk dgr ceramah. tapi kira ok la tu. mase ceramah smalam, dwn digi tu agak penuh la ngan pljr. tp pagi td ade 10 baris jer kerusi yg ade org duduk (tu pn tak penuh)..gler la.kemana semua pljr ukm pegi???huh..terkezut aku.\


jangkaan aku :
1- kesemua mereka demam campak. so x dpt nk g ke dewan dg atas nasihat doktor takut infect org lein yg x kene
2-mereka terlupa hari ni ade smbgn slot hari sabtu, diorg igt satu hari jer (tapi raenyer fail yg diorg bagi tu dh siap jadual bagai dh..huhu.. terlupa nk baca kot)
3- tiada kenderaan nk dtg (xkan ade bas ke td????ade ke tak aa..??anggap jer xde)
4- diorg ade kelas n dtg sesi ptg jer, tu sbbab sesi pagi cam kosong
5- diorg ade pekara yg lebih ptg utk diuruskan selain duduk dan mdgr ceramah (cth : mslh rumah tangga, mslh ekonomi dunia, mslh ngan awek, mslh ngan asigment tertangguh).
6- mmg mals nk g............

kemanakah mereka...........

5 comments:

alhaqimi said...

semua kene keracunan nasi ayam kot!!

Afir said...

agaknyer la....
ni nk kene saman setia murni ni..haha

nolly said...

excuse aku no 5 and 6..
yg plg best, no 5 tu la...mslah rumahtangga.. wakakaka...
tangga kt umah aku ni da retak..sket lg je nk runtuh....
hikhikhik

Afir said...

hahhaa..pn boleh nolli..pegi panggil kontraktor btolkan tangga mu tu

Ulthero7 said...

thesis... thesis.. thesis... (zombie nye tone) Ak tk dpt nk gi... dhla mkn free.. (T.T)