Monday, April 18, 2011

update...update...

first of all nk sampaikan citer gembira dlu stlah lame x bertandang kat sini

eppy besday to u
eppy besday to u
eppy besday to Pn Siti Rahmah (aka mak aku)
epppy besday to you....

eppy besday mak!!!!smoga mak sihat n gembira slalu...huhu..muda lagih tu, baru nak masuk 25 thun..ahaks....



trima kasih sbb mak slalu sokong abang dalam ape jua yg abag buat, saba jer ngan prangai kepala anging abg, n paling tak dpt dibalas, melahirkan dan membesarkan..huhuhuh..mak adalah org paling ptg dlm hdup abg.....Sayang Mak!!!

BTW..aku bz skit minggu lepas tu yang dh lame x berupdate...exam dh dekat tu yg stop jap aktiviti SO-SIAL aku

So camner exam stelah bertungkus lumus blaja...ni jawapan nyer





Cam shial...urgh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!im an idiot...paling idiot dalam sejarah UKM..mesti UKM malu nk ngaku aku anak murid diorg klu tgk keteas pekse aku...adoi.....malas mau cter psl bende berlalu...keep looking forward..redha jer..

pdn muka aku, sape suh jdi bodo tetiber mase exam

Plus minggu lepas eksiden terjdi pade aku yg menyebabkan aku terlantar di rumah...huhu..

tisu belikat sebelah kiri terkoyakk...


wah....mesti sume kagum kan..mesti semua terkejut kan, mesti semua org tertanyer2 ape aktivit lasak yang akuy wat sampai terkoyak tisu bdan kan

sorry to dissapoint u guys.. aku terkoyakan tissu tu mase tgh pakai baju jah...



WTF...PAKAI BAJU PON leh cedera...well..thats firdaus, careless nak mampos..ahahaha..but kate Kak cik, Aku punyer organ sume second hand..hahahha,,almaklum lah, apendiks dh buang 2 tahun lepas..x tau la ape plak yg kene buang lepas nih..hehehe


pepe pon, salam berbloging balik yah...

p/s : jepun masih dalam gempa..sila la rakyat malaysia jgn wat ape2 lawak bodo lgi..please la..

4 comments:

Unknown said...

erkk..mcm dh lama jewr tk update ker aku tg tk dtg..hahaa

takecare

Afir said...

tq tengku

Iannn said...

sy ketawa smp berdekah2 baca post nie...

Afir said...

klakar kan.,....ahahaha