Saturday, April 23, 2011

jenjalan jakun



One utama rini....

hahaha first time lam hidup jejak OU...loooser..aku cam sakai masuk OU....kagum dgn kebesaran shopping, Pusat Islam pon x sebesar nih..




but then bukan wat per pon..duit tarak mau shoping, so jalan jer la lalu depan kedai ..kater org itu adalh window shoping...(ala tu sume alasan klu org xde duit)



aku rase cam org gla dah td..lalu depan kedai orang, pastu cam nak masuk, baru nak jejak kaki kat pintu, bler pelayan kedai dtg jer, trus jlan cepat2 sbb takut, yer ah duit tarak ade hati mau masuk kedai dia n nyusahkan pelayan tu jer nak hekor ko.....jads. Klu aku jadi pelayan tu, direcrt je aku kater, klu xde duit jgn masuk yer..aahhaa



hari ni masuk kedai korea n bli KIMchi + jus delima + jus ginseng madu + biskut cukelat



ko tau tghari aku makn per....maggi perisaa ayam masak ngan sardin n makan ngan kimchi....
TAU RASE APE??Rase dia hanya tuhan jer yang tau....sila jgn cuba jika lidah anda dicipta untuk makanan melayu ajo,,jap gi cirirt ah aku nih.adeh.




owh BTW, MPH kat sini sgt heavennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku jadi gila terencat otak jap tgk buku yang sgt banyak..part of nape terencat tetetiber sebab teringat aku xde duit nak beli waalau sehelai kertas dalam MPH itew....owh money2..

3 comments:

nas aliff said...

oit.. jalan x hajak membe~ haha

Afir said...

ahahha..meh2 mane aku tau ko nak join..klu aku tau dh lame aku ajak mu...

@xiM said...

happy sunday