Monday, April 25, 2011

4-u

guys, sorry klu korg rase entry kali ni cam lame, n jijik n mual, tp just nak tribute entry ni utk org yg tersayg

if anda adlh anti-lover, sila stop bace

i know slalunyer kat sini aku byk tulis bende buruk2 pasal ko....
im sorry....
tu la akibat bile marah menguasai diri n tulis tak pakai otak...

tp bler aku nak tulis bende2 manis kita, aku x mampu n x larat
knape???

sebab terlalu banyak bende manis dan memori indah aku dan kau..
terlampau banyak perkara yang tak pernah aku buat, aku dah buat dgn ko
terlalu banyak tempat yang aku x penah pergi, aku dh pergi buat pertama kalinya dgn kau
terlampau banyak kejutan yang ko beri kan kat aku yang sentiasa buatkan aku tersenyum
terlalu banyak kali ko menghulurkan tangan ko sewaktu aku memerlukan
dan terlalu banyak masa kita berdua, hingga setiap saat tak perlu dicatat tetapi dah terpahat kat hati ni.....

so ringkasan bende2 kat atas nih..

ILOVEU

2 jah................sekian.....

No comments: