Monday, April 25, 2011

pegang tu menentang aku

cube translate skit

pegang menentang aku = hold it agaisnt me

ahahhahahahhhahahahhahha...cam chel akunyer english...

sajer nak share, bukan nk share lagu ni, tapi cover utk lagu ni..

aku tau ramai yang suka cover dari Sam Tsui....seacrh kat you tube..mesti ade name dia..

but then aku suka mmamat ni punyer cover..sore raw nak mampos, serak2 saleem...ahahha..leh masuk jer lak ngan lgu nih...enjoy guys




dia ade wat byk cover lagu lein gak, but then aku tertarik ngan cover utk lagu2 pompuan dia sbb sore dia jantan nak nyanyi lagi pompuan...try layan lagu ni plak



enjoy

p/s : suka cover dr original ??adkh aku suka brgn tiruan??ahahha

2 comments:

Anonymous said...

aku pun suka yg cover dr original...bukan tiruan cuma another better innovative way....haha

Afir said...

ahahahha...betol2...
aku sokong,
aku penat nak carik perkataan menggantikan perkataan tiruan..


"i am innovative person"