Sunday, March 13, 2011

cam org gler...

ahahhahahhaha..ok serius aku trase muda baru2 nih...
klu x, slalu rase cam tua looser gler, walau umur baru 23, trase life cam org looser umur 38 tahun, ade anak 5 n isteri dh lari...adeh...

prangai org tua aku : kul spluh dh ngantok, adeh...dlu tak tdo 3 hari pon cam mata segar burger lagi...siap leh g renang bagai..ni kol 10, mata kuyu, 10.30 muka dh rabak nk tdo..kul 11 dh lentok, x kira la kat tepi longkang ker, tido jer..

aritu lepak ngan abag ee..kitorg dua jer kat kedai makn..pastu dok kat penjuru kedai sambil minum teh (aku minum teh?!!!!WTF, aku jarang nk mampos minum teh slagi x terpaksa..ni sbb layan feel2 tua smbil minum teh)smbil tgk bdk muda2 gelak cam org gler....huhu. owh dlu aku adalah mereka, duduk ramai2 kat kedai tu, lepak dri kol 8 smpai kol 12 mlm, glak tak henti2..skunk tggl aku ngan ee jer dok tepi kedai minum teh..apekah looser kami inih..


adkh teh utk org2 tua??huhu..aku tua so aku minum teh

but then 3 hari lepas, kak cik ajak melepak ke rumah teha b sambil menaiki kereta mewah..huhu..aku pon stuju...so secara berjemaah aku, kak cik, abg ee, teha kecik n ahli baru, en azlan (tua dr kami, tp muka n prangai cam bdk umur 18) bergerak ke umah teha bsr utk mkn char kuey teow yg delicious gler di ampang (sng2 dtg ler).


ni la kete mewah yg heboh diperkatakan, gambar kiri adlh gamba hiasan. manakal gamba kanan diambil sewaktu kejadian..x leh nk dedahkan identiti sbnr kete ni. tapkse guna gamba tipu




ni mmg golongn2 org2 tua...bru start jln dh tdo,,isk,,,kiri en lan, kanan abg ee...




keje bahaya, tgh drive pon spt bergambar lgi..ahahha. teha k n kak cik, apekah jadah teha k jd ko driver walau dh tau dia sgt tak membantu..




aku dan manusia2 gla..mandu pon smpt berposing bagai..ahahha

ok bergerak kul 9 tp smpai umah teha b nk dekat 11, leh??Jem nk mampos..keter cam tak bergerak lgsg..nasib beik la kak cik tau jln shortcut..klu x, kedai tutop baru sampai.. nasib beik gak keter mewah Odyse kak cik tu cam besar gampang!!!huhuhuh seronok nak mampos..dudok lam tu siap leh tdo baring bagai sambil lari2 kehulu ke hilir dlm keter tu..seriues x tipu...klu zamn undergrade dlu, neik keter sesempit alam (kancil, satria bumper silver dll.) pastu neik lebih muatan (bukn stakat lebih blangan org tp juga lebih berat).sedih...ahahaa..


tgk jln jem....huhuhuhu..

sampai jer umah teha b, suma dh kebuluq, oder x berhengat kan, "nasik lemak ayam n keuy teow speacial yang plg besar, cpt skit teha, lapa"..ahahahahahaa..pastu teh ajak melangok...on jer aku nk tgk wayang mlm2 buta nih..



owh teha b, lame dh tak dgr ko sebut perkataan bodo..huhu..trima kasih koz make my day

Owh sudah lame x berkumpul sebegini ramai..huhu.so mula la wat cter2 bongoks...hehhe..
1- blaja bahasa korea bersama en azlan..ok sbrnyer bukan blaja bahasa korea pon, blaja mencarut lam bahasa korea boleh??!!!xde faedah lgsg kan.....pastu camner nk sebut cepat, berak dan orgsam dlm bhasa korea...ahahaha
2- bru 5 minit teha b masuk keter dia dah wat lawak..aku x pasti la bgi korg klakar ke tak, tp bg kami yg kenal teha b, the word 'nnti aku bg KERTAN AKHBAR psl iklan kejer tu kat korg' tak tau nape bler dia ckp keratan akhbar tu klakar nk mampos..gelak sampai pengsan k...betol. aku pengsan sat..
3- menyanyi lagu ntah paper...mmg la, dh name keter besar cam disko, so nyanyi la nk feel rase disko. nk masuk ight club x mampu..ahhaha.

So lepas mkn berkejar plak ke Mid Valley, tgk tiket wayang pe yang ade. sampai kat mid kul 11.40,..sempat bli cter Beastly kul 11.45..laju x kami??..hahahha.trimas kat aku, teha b n abg ee yg dgn maju jaya, daptkan tiket (wei korg kene byr hutang tiket kat teha b).so tgk ler cter tu...

Aku pulak thn je mata dari terlelap..mau taknyer, dh lebih waktu tidor kot..nk dekat tgh2 filem, mata aku leh tershutdown sndri,adeh..tertidor smpai abis wayang buleh...kureng tol, lein kali aku nk byr sparuh jer harge tiket wayang..Balik tuh aku masuk keter jer, trus lelap, dari kak cik drive dari mid ke ampang ker bangi, aku x sedar ape.sampai umah masuk blik, trus lena..ahahhaahh...dah tua kater..

entahla..tpi skali skale dpt mrase hidup cam org muda sunuk gak..(ckp cam org umur 50 thn..)

2 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

xde tua xde muda....tu kebiasaan org tua minum teh jer..tu feeling tua...hahha...kan pakcik kan..aha

Afir said...

ahahha..chis2..
aku pak cik dh skunk..sok pagi bgn dh jadi granpda