Sunday, May 1, 2011

baby i wanna marry you

mari hupdate2x

setelah entry yang tak bape nak best (tpi sbnrnyer entry aku sume tak best pon...ahahhaha(gelak kan dri sendri)), mari aku hupdate ngan entry gembira....

yeah baby, i wanna marry you to...

bukan aku, but cousin aku.. tahniah kpd miss khairiah a.k.a. kak ngah yang telah selamat diijabkabulkan dan disandingkan dan diarakan dan diraikan dlam majlis menyambut raja sehari dua...



raja sehari dua yang disambut hari ini..ala comei..


waktu merenjis bagai




group berzanji yang menggantikan kompang..



ni video diorg berzanji mase lam umah


antaran sebelah pompuan


antaran sebelah lelaki



kak ngah ni adalah sepupu belah family bapak aku.anak induk midah...sunuk tgk org dah kawen..
ramai sih yang dtg..penuh org..bertali arus,makanna dh la sedap...aku bantai 3 round, camner la perut tak busung balik tu...siap ade cendoi lagi

one thing family sblah abah nih, diorg mmg kuat bersatu, ape2 hal n pekara, rujuk adik bradik n mak n pak sedara ni xkan lokek la nk hulurkan bantuan..diorg ni mmg best, sbb dok dekat2, masak pon same2 makan same2, sume cousin aku pggl mak n pak sedara diorg ibu ngan bapak..buleh..

so as usual bler dtg kenduri, 5 urutan soalan yang akan ditanya oleh kbykan mak n pak sedara aku

1- ko chat??? --> answer : chat
2- skunk kat nor??--> answer : UKM g wat master
3- blaja apo?? --> answer : sains laut (bilo sobut sains laut kang banyak yang ngango, x tipu, jwpn lein-->sains marin)
4- owh nnti kojo monyolam jor la ek, pakai sut skuba tu??--> answer : (senyum sinis n angguk, pastu golak tipu...mau jo nk explain popanjang yang den leh jo kojo opis n ado kojo2 lein gak solain monyolam 24 jam..ingat den ni mermaid ko apo nk monyolam jo...abih jo grad trus torjun laut.)
5- blier nak kawen?? answer : senyum sinins dan angguk

itu jer la coversation yang ado....

the sad story, family sblah abah aku ni best but then aku x bape kenal sgt ngan diorg..tu la sodih skit..konal2 camtu jer..tu bler dtg kenduri tu, aku tak tau nak wat per.. yer la besenyer family akan tolong2 kan, tpi aku ngan adik aku cam tercongok jo..sepupu sume pon x bape nak kenal so xde bende nak borak kan..adoi...
entah la, ape nak jadi kat aku nih......isk2...x reti nak beborak ker ape ker, aku pon xtau ah..

p/s : jgn putus aso..ahhaha

No comments: