Monday, May 9, 2011

baby i wanna marry you too

ok, againn????????????..........

manyak nyer org kawen mawen nih...

sabtu ritu my old schoolmate, merangkap anak bekas bos mak aku kawen. yeaa...tahniah kepada miss mimi haslinda dan pasanganyer (sorry...x hengat name, gulps)

picture x smpt snap as i dont have a camera n hp aku mati baterri...ahahhaa..so kenangan igt lam kapla ajo...

but to bukan story utama..brita terkini yang penting adlh wat happen on that day....

nampak kawan2 lame yang lalu lalang mase amek pinggan and makanan....check!!
lalu sebelah kawan2 lame tu mase amek pinggan and makanan......check!!!
tegur kawan2 lame tu mase amek pinggan and makanan....UNcheck!!!

yup looser tol aku nih...nak jumpa kawan lama pon segan..WTF, tegur jer la boleh x?ko xde hidung ker?ko xde pipi ker?ko bisu?..x tau ah ape masalh aku haritu..sewel kot, tiap2 kali kawan2 aku lalu, aku tunduk pandang tanah (humble la kunun)....

hahaaha..so to all my kawan sekolah rendah, sorry..ntah nape prangai malu aku membuak2 n nafsu untuk tidak menegur korang bertempel di kerongkong aku..adeh...

p/s : i kan pemalu mase sekolah dulu...yeah right

No comments: