Tuesday, December 14, 2010

penamat larian 100 meter

akhirnyer ko x leh nk bg jawapn..........
ko buat aku berlari 100 hari, then ko masih blur
aku dh give evrythig
bukan stakat 100%, lebih dri tu...
aku dh pnt nk lari utk kejar ko 100 hari lagi

so aku biarkan
sebb aku masih sgt syg kat ko
klu dh syg,aku akn ttp syg...
wat per nk bising2 sape aku di hati ko

just aku harap ko jujur ngan aku tu jer

aku tau aku bukan pilihan ko..........
aku tau aku bukan sape2 pon

klu ko btol syg kat aku
or cinta kan aku..ko plak kejar, aku akan just duduk kat tepi ni...
aku x ke mana pon

tp aku mmg dh lame agak
akunyer nasib akan same ngan Han Tae-seok (autumn in my heart)
menyintai org sepenuh hati
tapi cinta itu dipndg sepi..hahaha
tp klu kita dh cinta org tuh...kita akn sggp wat per jer demi dia...walau aku xkan sape2..
ntah..is that plain stupid ker per..











hahah sori lame x berupdate bcoz im on 100 days marathon..so skunk dh hbs walaua t the end masih x de jwpn..so aku rase nk kembali balik ke kehidupan asal..yea mee!!!!

2 comments:

lovelyadibah said...

cedey nyer cter u noks!!sabar jela..doa byk2 kt ALLAH..Dia lg MAHA Mengetahui..i pray the best:)

tengku_fir21 said...

ouwhh..sedih giler tgk hero tue
jgn bimbang jika dia utk kamu dia pasti akan jadi milik kamu :)