Wednesday, January 30, 2013

bye januari

SALAM

olla amigos...

pe kabo,

well, Januari pergi dengan sangat pantas..x tekejar aku ngan berlambaknyer kerja bagai. aduhai

xde bende yang menarik happen in Januari



cuma aku masih lgi x dapt feel mahu kerja kat sini..aduyai..

xpe..sabar firdaus..it will come eventually

correction utk thesis masih lagi x bersentuh..

Matila aku!!!!!!!!!

doktor dh brape kali kal dh....AMPUN doktor, bulan depan saya buat.

BTW, aku tgh carik peluang utk sambung lgi nih
smoga Allah akan permudahkan jalan untuk aku..amin.

aku terpaksa berdiet kembali.

ni disebabkan, haritu wat ujian kesihatan, anggaran untuk aku hidup adalah sampai umur aku 75 thun..uhu (lame ka tak tu sbrnyer?).tp the true reason is more sebb aku nyer tahap kesihatan adalah amat amat amat rendah..huhu sedih kan

k la tu jer rangkuman utk Januari...

baiiiiii

No comments: