Tuesday, March 24, 2009

aiskrim new zealand...

masih lam proses mneggodek gamba lama...

we...terjumpa gamba ni plak..aiskrim plg mahal n sedap penah aku mkn...huhuhuuh..

Mase tu g akuaria klcc ikut rombongan (aku, nunu and zur). kononyer utk blaja pasal hidupan marin..hahha. sampa ane kul 2, bas akan dtg lam kul 6. so jangkaanya, kami akan berada selama 4 jam dlm akuaria sambil memerhati dgn lebih teliti hidupan2 yg dipamerkan.....hampeh jer...x pun. Ni semua salah zur yer kwn2. br masuk 15 minit dlm akuaria, dia dh komplain ngantok2. cis. aku br nk kagum tgkk ntag2 tu, dia mcm xde prasaan lgsg.. nk tdo la, letih la, hampeh tol la sekor ni. akibatnyer kami kuar dr akuaria kul 3.15...ape la jadah kuar awal2 klu bas lmbt lagi sampai...

ape g merayau ah ke Klcc...dh round2,bdk sekor ni masih lagi ngantuk.. mase nunu makn dia tdo, pastu x saba2 nk tunggu bas nk balik. so zur g tunggu bas, aku ngan nunu g kat kafeteria kt akuaria tu nk lepak2.

Jumpa la kedai aiskrim new zealand ni. nunu ah saiko nk mkn aiskrim..nk g bli but aiskrim satu skoop dh age 7 hengget. mak ai mahalnyer..cek2 owh patutla mahal, organik aiskrim k. fresh dr ladang di new zealand.hahahh aku layan jer. share ngan nuar, bli 3 skoop...


air 100 plus yg aku bwk sndri dr ukm..huhu..makan ngan aiskrim pn boleh

ni la newzealand natural....terbaik dr ladang (cam abg ijam...hahaha..uhuks)
kami bli aiskrim cokelat, strawberry dan vanilla.. emmm,,,cokelat dia sgt best!!!!!buah dia pn layan. just aku x minat vanilla...........nunu yg bli..huhuhu

ni resit, bukti pembelian ek...kang korunk kate aku tpu lak kang....

ni logo diorg..klu jumpa kedai ni, silalah singgah. skali skale leh la.melainkan ko kaye..


sgt lazat k aiskrimnyer..trase smapai ke anak tekak....best gler!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ni nunu...cet konon kacak ke pakai spek. dh la saiko nk makn aiskrim mahal....


haha aku pn n k try gak akai spek hitam dia..tetap huduh..huhu..aku yang telah diperdaya oleh nunu..

p/s : prasan x entry2 aku sblum ni pn psl mknn gak...adkh hidup aku hanya berkisar psl mkn???ermm..org kg sila jawab

1 comment:

Anonymous said...

sibuk letak pic eskrem, bukan jaws je ape.harap g aquaria.isk3