Sunday, January 4, 2009

hadiah tahun baru

dh bape hari dah ade kt thun baru ni....tp sepanjang perjalanan meniti tahun ni, stakat ni semuanyer berjalan lancar..weeee.banyak hadiah tahun baru aku dapat (not literally, ekspresion ttg perkara menarik yg terjadi pada aku stakat ni..hehehe)..

first and foremost sambutan tahun baru aku la...well aku takde g mane pn mase smbut new year...kengkwn aku sume dh plan nk ge jenjalan..huhu. mlm tu, my clasmate sume kate nak g alamanda, pastu kengkwn baik aku sume nk g klcc.aku serba salah nak ikut sape..at that time, zur masih tgh wat makmal dia lagi, and dia kene wat sampai kul 12 tgh malam. so at last aku decide g jer teman dia kat makmal...

malam tu, aku g ngan bob sbab bob pn x de plan nk g memane mase malam tahun baru tu..huhu..satg ijan kal lak. kate dia pn nk selesaikan keje makmal dia..huhu,,rupa2nyer clasmate aku x jadi pegi putrajaya bab ramai yg kansel. klu ijan tak pegi, kak cik pn mesti tak pginyer.. so dlm maklmal tu, dari sepatutnyer ade aku ngan zur jertelah bertambah dgn kehadiran ijan, bob, kak cik, and eja..nasib baik kak cik bwk maknn..konon utk celebrte la,,hehe

aku lak bwk joystick, ape lagi mein game la..hehe....kitorg mein sampai terleka dh 3 minit past pukul 12 malam..huuh. pastu aku jerit suh wat countdown gak...mula2 aku kira ...1,2...3,, pstu br prsan mane ade org countdown menaik, org menurun..so kira balik 3,2,1..eppi new year (jam tunjuk pkul 12.05..haha kami masuk new year lmbt 5 minit..)..sebaik jer kitorg jerit tu, doktor teru (supervisor zur mrngkap doktor yg guna makmal ni, dia dr jepun) masuk..muka dia terkejyt gler tgk rmai org lam makmal..huuhu..siap ade maknn lagi..kitorg wat muke tak salah ucap slamat thun baru and siap offe mknn lagi kt doktor and smbg mein game..hehe..tak tau malu lgsg..


10 minit lepas tu, zurnyer keje dh tamat (utk hari ni la)...kitorg gerak g mc d...mula2 moto tak cukup, kak cik pegi la pinjam skuter kwn dia..aku ngan ijan tunggu la diorg kt uo..lame lam 20 minit br diorg trun dr bukit kiy, rupe2nyer x gheti nk start enjin skuter camne...hahaha..x bleh blah..

kat mcd ramai gler org. tp ktorg sampai jer, ramai dh nk balik bb smbutan new year dh habis kan..lepak, sambung mein game.. yang bestnyer, kak cik leh kalahkan semua org mase mein game lawan2 hinokakera..bapak hebat bg seorg yg baru mein..huhu..serunuk lepak2 and borak jer..sampai kul 4 and balik....

well fiy, kengkwn baik aku yg pegi klcc kate takde ape pn, konsert pn xde, just ramai org jer,,klasmate aku yg plan nak g putrajaya batalkan program, so sambutan new year aku la plg best kot...heheheheheeeeeee...murah, serunuk and tak meletihkan...sumernyer x verplan.terjadi sendiri....

1 comment:

oyen said...

yer! benar!
new year KLCC sucks!
huk!
takpela, hepy2 ngn kawan2 pn best.
MAMA! PAPA! NUNU! AUNTIE!
(mowtip buat ucapan lam comment blog org.hik)