Friday, December 28, 2012

Olllaaaaaaaaaaa

Olla amigos


tones of thing hapen sepanjang 6 bula nih...ahhaha..dh besarang dh blog aku ni haa.ya ampunnn lame x berupdate.

Its been about 4 month since i started the new job as a science officer..

yup, dengar itu, sahabt anda ini dh bergelar pegawai...ahhahahhahah.blagak sungguh statement
so skunk bz ngan works.al maklumlah nak belajar bende baru

life as agverment officer is not like wat i xpected and like wat people dok bagi tau aku.

statemenn on govermen servant
-hari2 goyang kaki
 - balik awal
 -banayak cuti
 -x bz
 -x mecabar

NAN ADOOOOO ITEW SUMUAAAA!!!!TIPUUUUU

aku dok tak menang tangan wat keje..x cukup 24 hour k
nowadays nyer pegawai lain dari dolu2. skunk ni banyak pembaharuan need to be done. I think govermen dh penat tgk pekerja dia dok lepak, tu yang bagi keje skit punyer banyak....hadoi

ahhaah...tpi best.takde la brain damage hari2 dok goyang kaki...aku seronok keje camni. cam keje kat pejabat swasta plak.

pe pe po. its been fun working..aku sronok and learning a lot. sbb aku banya serve directly dengan customer, so PR kene kuat yer..

BTW  how u guys been..lame x bersua muka dengan blogers sekalian.wujud lagi ke tak nih??

ghehhehhe..

salam from me..

till the next blog






No comments: