Monday, December 29, 2008

karoke tak ok lagi

citernyer mula camni. mase cuti hari tu kan aku kene dok ukm nk habiskan makmal. so satu hari tu, zur khairi nasyrik sumenyer cam ade mase terluang plak tetibe. so sume plan nk g memekak a.k.a karok ah....hehhee...so planyer pegi pagi dlm kul sepuluh. aku ade makmal kul 8 tp cam kejap je pun... malam sebelum tu kitorg mein kad kt blik aku, kiranyer berjaga sampai kul 4 la (standar ah tu) and aku insomnia so x tido sampai kul 8 pastu terus g makmal dgn segera bab semnagta la nk g karok ni. zur tido blik aku. satg makmal aku lambat abis lam kul 11..aku bekejaran la balik bab igt nnti diorg mngamuk la, ape la sebba aku lmbt, sampai hilang nafas la belari panjat bukit.. cam exploraceplak mase tu..huhu..karoknyer pasal

aku sampai2 jer, korunk tau ape aku nampak..zur masih terbongkang atas katil...wah menyirapnyer darah.. janji kul 10, dh la penat aku berlari.hukhuk. k takpe, aku kate kat diri sendiri. maybe keri dh bgn, leh g dlu ngan dia. aku ketuk pintu blik dia..dia buka..rupe2nyer dia pun same gak baru bangun tido..iskisk..so aku kejutkan dia suh bgn..aku kejutkan semua suh bgn...geram aku. aku pgi blik tunggu diorg siap..kul 12, kul 12.30, kul 1, aik lmbtnyer. satgi keri masuk blik aku dgn masih betuala and ngan muka br bgn...la belum mandi lagi..hhuhu.lantak korunk la.. akhirnyer kitorg pegi kul 3...

sampai tmpat tu masuk jer blik..aku la merasmikan dgn lagu ajai dan nurul, aku cinta aku rindu, duet bersama nasyrik...ahaks..kena plak suara aku ngan lagu tu. diikuti ngan zur dan khairi yang mendendangkan lagu duet gak. xnak mengalah tu.hehe..tp haritu cam pertndgn vokal plak antara aku zur ngan keri,...sume nak nyanyi lagu tahap dewa tinggi ngan best. nasyrik lak tak habis2 ngan lagu rancak dia, bab dia gila menari. nasib baik blik karok tu luas. leh la wat tarian tradisional la, ape la. siap ikut tarian nirmala lagi (didendangkan oleh keri).





keri didepan pintu masuk..dia nyanyi lagu franksinatra, i did it my way..huhu. best gak ahsore dia



nasyrik yang asik nyanyi lagu disko and zur yag asik layan lagu evanesence...rockers la bajetnyer.hehehe


ni la kali pertama aku nyanyi lagu aris ariwatan. lamunan terhenti.huhuh, bapak susah nak nyanyi lagu tu. tinggi nada dia.lagu backstreet boys la.hehe..la nyanyi tuk sesaje..tap enjoy.

habis karok sume rase kebulur bab dh tak mkn tghari. pastu hentam air gas percuma kat karok tu....sakit perut ah..kitorg g makan kat bbb tomyam lepas tu.. bapak heaven gler lps perut dh penuh.hehehe..enjoy.




bbb tom yam. tmpat mkn faverite ktorg...tak tau nape. tapi makanna dia okay la kt cni



meja-meja yang masih kosong..klu malam skit penuh ni...

No comments: